יום שלישי, 29 באפריל 2014

תחנות דלק זולות לא צריכות שום טריק



תחנות דלק זולות, זה כל השיווק
חברות מכוניות לפעמים מחפשות שיטות וטריקים למשוך עוד ועוד נהגים לרכוש עוד ועוד מכוניות. חלק מהשיטות משעשעות, כמו פרסומות שנונות, חלק מהשיטות הם מבצעים כאלו ואחרים, ויש גם שיטות פחות אתיות, כמו חברת מכוניות גדולה שרכשה את חברת הרכבות בעיר גדולה, רק כדי לסגור אותה ולבטל את הרכבות לעיר שלמה, כדי שיהיה יותר ביקוש למכוניות. אבל אם חושבים על זה, לא צריך שיטות מפוקפקות כדי להפוך מכוניות לאטרקטיביות יותר לנהגים, מספיק להציע להם דלק זול בתחנות דלק זולות, כדי שמכונית תהיה כלי תחבורה נגיש יחסית ומבוקש יותר.

פילוסופיה של תחנות דלק זולות
אחת הדוגמאות המוכרות בתחום הפילוסופיה השיווקית הוא מקרה של יועץ מהתחום שייעץ לחברת מכוניות להציע חניונים שלמים לחניה בחינם לרוכשי מכונית מהדגם אותו רצו לשווק. ההצלחה היתה כבירה. אפשר לנחש שאם יציעו תחנות דלק זולות במיוחד רק למשתמשי דגם מכונית מסוים, מכירות הדגם הספציפי הזה, יעלו אף הן. תחנות דלק זולות הן מקום שבהחלט מושך קהל לקוחות. תחנות דלק זולות הן שיטה שמושכת לקוחות כי הן פועלות לטובת הלקוחות ולא בטריקים שפועלים כנגדם. תחנות דלק זולות לרוב לא צריכות גימיקים למשיכת נהגים, כי עצם היותן תחנות דלק זולות, מהווה את המצרך המבוקש, וזוהי פילוסופיה שיווקית פשוטה ויעילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה