יום שלישי, 18 בפברואר 2014

דרכו של דלק



דרכו של דלק
לכל אחד ואחת יש את הדרך שלהם לתחנת הדלק.

דלק בצדי הדרך
פעם הייתי שמחה במיוחד לנסוע לבקר חברה שגרה באחד ממושבי השרון, גם כי היא חברה מקסימה וגם כי אוויר של מושב מרגש אותי. אבל השמחה התרחשה גם כי בדרך אל אותה חברה, היתה תחנת דלק מוזל במיוחד, במחיר שלא ראיתי בשום תחנת דלק, בשום מקום אחר. זה תמיד היה כייף למלא שם דלק  זול כל כך. וכמובן לרוץ לספר לחבר'ה.
זה לא שחסכתי ככה במחיר הדלק, כי הנסיעה עצמה היתה ארוכה למדיי. אבל זה תמיד הרגיש כמו מאורע מרגש. גם אווירת המושב וגם מחיר הדלק החריג לטובה באותה תחנת דלק.

דלק על הדרך
היום אני שמחה לספר שכבר יש לי תחנת דלק זולה באותה המידה, בקרבת הבית. זה מאוד נוח ומאוד נחמד, למלא דלק זול בתחנת דלק הקרובה לביתי. תחנת דלק כזו שעוברת לי בדרך לעבודה ולבילויים יומיומיים. אני עדיין מבקרת את החברה במושב, אבל כבר לא ממלאת דלק שם בדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה